streda, mája 09, 2007

Megatest mydlových HD kamier

Vlastniť kameru HVX200, Z1, GY-HD110, alebo dokonca XL-H1 musí byť krásny pocit. Začínajúci filmár ale môže o nich častokrát len snívať. Zaviazať sa mesačnými splátkami si dovolia len ľudia, ktorí majú istotu, že kamera im bude zabezpečovať stály mesačný príjem. Menším rizikom je investovať do mydlových HD kamier v cene 30-50.000 Sk.

Šraci z camcorderinfo.com urobili úžasný počin - The Great HD Shoot-Out. Zobrali vlajkové lode triedy mydlových HD kamier firiem Canon, Panasonic, Sony a JVC a dôkladne ich otestovali. Okrem porovnávania technických parametrov (ktoré si potencionálny kupca dokáže nájsť sám na internete) sa šraci zamerali na praktickosť ovládania a to hlavné - porovnávajú výsledný obraz s priloženými snímkami v plnej kvalite!

Veľmi ma potešilo, že sa v teste nachádza malý canoňácky zázrak HV20, ktorý sa dá u nás kúpiť do 30.000 Sk. Všade vychvaľujú jej úžasný obraz (kvalita Canon optiky a snímaču), ktorý v spojení s poctivým true HDV MPEG-2 formátom vytvára jasného favorita na trhu. Tento test to len potvrdzuje.

Netreba ale robiť urýchlené závery. Každá zo štyroch kamier má svoje plusy aj mínusy. Ak vám ale ide v prvom rade o obraz - kúpte si Canon HV20.

4 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Zaujímalo by ma kde sa da kúpiť canon HV20 do 30 000,- sk. Najnižšia cena čo som našiel bola 32 000,- bez DPH

Anonymný povedal(a)...

ano, prezrad kde? tiez som ju nenasiel do 30000. a moc by som chcel.

Unknown povedal(a)...

sorry za nepresnu informaciu. cenu 29.900 Sk som videl bez DPH. Bohuzial si nepamatam kde. Planujem urobit cenovy prehlad 4 testovanych kamier, zatial som najlacnejsiu HV20 nasiel za 30 916.20 bez DPH (36 790.28 s DPH) tu: http://www.shop-it.sk/efn/?Mode=Sti&StiId=74160

Unknown povedal(a)...

prave som sa docital, ze na amazon.com klesla cena HV20 z 1200 dolarov na 950. ale nejaky cas potrva, kym slovenski distributori znizia cenu.