sobota, apríla 14, 2007

Prehľad cien HDV kamier na Slovensku

Do leta si plánujem kúpiť Panasonic HVX-200. Viac-menej som rozhodnutý kúpiť kameru zo zahraničia. Prezeral som si totiž slovenských predajcov a napríklad AV Digital ju predáva za neuveriteľných 273.581 Sk. A to je dosť v porovnaní s 4.500 dolármi (okolo 112.500 Sk), čo je bežná distribučná cena v zahraničí. Našiel som aj slovenského internetového predajcu, ktorý ponúka HVX-200 za 174.930 Sk, ale aj napriek tomu ma to vyjde lacnejšie, ak si kameru objednám osobne a nie cez predajcu.

A ako som tak prechádzal našich predajcov HDV kamier (nazbieral som ich 11), vytvoril som tabuľku, kde porovnávam ceny vybraných HDV kamier značiek Sony, Panasonic, JVC a Canon.

Tabuľka je vo formáte verejného Google dokumentu. Ak máte problém s jej zobrazením, prosím informujte ma o tom cez komentár. Nie som si momentálne istý, či sa Google dokumenty zobrazujú každému, alebo len ak máte vytvorený google mail/account.

Žiadne komentáre: