Začínal ako scenárista. Jeho celoživotnou misiou sa stalo hľadanie príbehov, ktoré dokážu fascinovať čo najviac ľudí. Scenáre sa mu začali finančne zhodnocovať natoľko, že začal investovať ako producent do televíznych hraných projektov. Rýchlo sa naučil pravidlá hollywoodskeho systému. Podarilo sa mu presvedčiť štúdio Touchstone, aby začali vyrábať špionážny televízny seriál aj napriek tomu, že tento žáner bol v USA pochovaný spolu s poslednou sériou Aktov X. Prekvapivo veľká sledovanosť mu umožnila natočiť ešte ambícioznejší seriál Lost. Jeho celovečerný debut Mission Impossible 3 mal najväščí rozpočet spomedzi všetkých debutov.
Tento chlapík okúzlil Hollywood. Štúdiá v ňom vidia spoľahlivého hitmakera, diváci začínajú chodiť do kín kvôli jeho menu. Na internete sa vytvorila silná komunita jeho fanúšikov, čo sa pokúsil využiť pri kampani na jeho najnovší film - The Blair Witch Project skrížený s Godzillou - Cloverfield, na ktorom sa podieľal producentsky.
Cielene vypúšťali rôzne verzie trailerov/plagátov/informácií o projekte/o natáčaní a komunita fanúšikov postupne skladala mozaiku. Neodhalili iba jediné - monštrum, ktoré vo filme likviduje New York. Netom svetom prebehli stovky špekulatívnych názorov/krezieb/animácii o možnom výzore príšery.
Film mal premiéru minulý piatok a po jutube sa rozšírili desiatky videodôkazov totožnosti príšery. O filme sa diskutuje. Vášnivo. Pozrite si rozhovor s režisérom a Abramsovu prezentáciu na festivale Comic-Con.
J. J. je názoru, že ak sa vytvorí záhada okolo príbehu, u ľudí to to vyvoláva záujem, nádej a potenciál. Ako sa priznal, "Záhada je katalyzátorom predstavivosti". Minulý rok bol pozvaný na každoročné stretnutie významných osobností, ktoré sa neboja podeliť o svoje myšlienky s verejnosťou. Podelil sa tu o svoju teóriu záhadnej skrinky:
Teším na jeho Star Trek (US premiéra 25.12.2008)
Prihlásiť na odber:
Zverejniť komentáre (Atom)
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára