utorok, januára 15, 2008

Reklamná brejk - Brylcreem's Effortless

Mišo Vrbňák mi preposlal tento link:



Netreba sa tu veľmi rozpisovať. Šikovný nápad, šikovná realizácia. A ten gitarista tam fakt sadol. Také som ešte nevidel v reklame. Neskôr som zistil, že to bola len prvá vlna pozitívnej nálady. Kolega Ori ma upozornil, že ono to má na tube aj The making of ...



Tak tu som sa nasmial. Originálny nápad, ako virálnym spôsobom podporiť samotnú reklamu, teda zároveň produkt. Výroba reklamy stojí nemalé peniažky. Keď sa už ale investuje do spotu, stačí malá prídavná hodnota a popri spote sa dokážu vyrobiť ďalšie vtipné videjká, ktoré sa môžu šíriť rovnako úspešne ako samotný spot. Teší ma, že sa reklamky konečne učia zabíjať muchy :)

Bohužial tento viral nie je ideálnym príkladom úspešnosti. Až mi to divné príde. Za 8 mesiacov nazbieral spot skoro 60.000 views, zatiaľ čo The Making of ... 128 views

Žiadne komentáre: